Metamorfoza Marty.

Wyznaczaj sobie cele by marzenia nie pozostawały tylko marzeniami.

Dziś przedstawiam Wam Martę i jej wyjątkową metamorfozę. Celem Marty było wzięcie udziału w w Debiutach 2015 W KULTURYSTYCE I FITNESS PZKFiTS w kategorii do 168cm, które odbyły się na przełomie lutego i marca w Gdańsku.

Marta rozpoczęła przygotowania do zawodów w październiku 2014. Trening był ukierunkowany na dopracowanie górnej części ciała, więc w planach treningowych nie zabrakło różnych kombinacji wyciskać nad głowę a ćwiczenia dobieraliśmy tak, aby wdrożyć podciągnie na drążku. Oprócz ćwiczeń na górne partie ciała w planach dominowały ćwiczenia takie jak Hip Thrust i Back Squat. Jednak w celu efektywnej redukcji musieliśmy zmienić koncepcję treningu na trening zwierający kombinację tylko najcięższych ćwiczeń. Marta nie poddała się i osiągnęła naprawdę rewelacyjne wyniki. I tak mamy:


Martwy ciąg - 90 kg
Back Squat - 70 kg
Bench Press 50kg
Hip Thrust - 110 kg

Marta, oprócz ciężkich treningów siłowych miała opracowany indywidualny plan żywieniowy i suplementacyjny, który odpowiednio dopasowywany w różnych etapach przygotowań wspomagał wyniki siłowe. Marta świetnie radziła sobie z przeciwnościami i dała z siebie maksimum zaangażowania i woli walki.




Metamorfoza Oli.

Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić kolejną spektakularną metamorfozę.

Oto metamorfoza Oli.

Staż w treningu siłowym to zaledwie 8 miesięcy, w czasie których postawiliśmy na trening z nastawianiem na poprawę wyników siłowych, przez co uzyskaliśmy znacząca hipertrofie we wszystkich dla sylwetki kluczowych obszarach.Celem Oli było przygotowanie się do startu w Debiutach 2015 W KULTURYSTYCE I FITNESS PZKFiTS w kategorii +168cm, które odbyły się 28.02 -01.03.2015!

Kluczowe ćwiczenia w planie treningowym Oli to:
Hip Thrust ze sztangą
Push Press
Podciganie na drazku
Back Squat

dodatkowo w planie znalazły się dwa treningi specjalizacyjne na pośladki.W czasie 8 miesięcy współpracy wypracowaliśmy całkiem niezły skok siły:

W Martwym Ciągu - z 40kg na 110kg
W Back Squat - z 20 kg na 50kg
W wyciskaniu -- z 20kg na 50kg.

Oprócz treningu siłowego oczywiście kluczową sprawą była indywidualnie dobrana i zbilansowana dieta, którą modyfikowaliśmy w zależności od etapu przygotowań do zawodów. Co więcej mogę powiedzieć? Z Olą bardzo dobrze mi się współpracowało i jest pod wrażeniem jej siły i determinacji.


Metamorfoza Ani.

Żeby nie było, że trenują ze mną tylko mężczyźni, dziś prezentuję Wam metamorfozę Ani.

Z Anią trenuję od 8 miesięcy. Przez pierwsze 6 tygodni skupiliśmy się głównie na ćwiczeniach rehabilitacyjnych i prostych ćwiczeniach siłowych z niewielkimi obciążeniami trzy razy w tygodniu, aby poprawić balans strukturalny, rozciągnąć przykurczone i pospinane mięśnie i przygotować organizm do większego wysiłku fizycznego.
W kolejnych planach treningowych pojawiły się już ciężkie ćwiczenia złożone takie jak Back Squat, Bench Press i Military Press czy Martwe Ciągi, zwiększyliśmy też intensywność treningów do czterech w tygodniu. Na początku obciążenia były niewielkie, bo naszym głównym celem było opanowanie techniki, później progresja ciężarowa weszła jak złoto. Aktualne PB:
Dead Lift - 88kg x 5 rep
Back Squat - 60kg x 5 rep
Bench Press - 40kg x 6 rep
Military Press - 30kg x 5 rep

Oprócz ciężkich ćwiczeń siłowych i treningów metabolicznych przynajmniej raz w tygodniu, bardzo dużą rolę w metamorfozie Ani odegrała indywidualnie dobrana dieta i system suplementacji. Jeśli chodzi o wyniki, to prezentują się one następująco:
Waga -20kg
% tkanki tłuszczowej -17%
Obwód talii -19 cm
Obwód pasa -22,5 cm

Oto, co Ania napisała o swojej metamorfozie:

" Na początku było bardzo ciężko. Wyciśnięcie sztangielek ważących 4 kilo 8 razy nad głowę wydawało się niewykonalne. Po każdym treningu miałam zakwasy, nie raz w czasie ćwiczeń chciało mi się płakać, ale Wojtek, niewzruszony moim marudzeniem,
nigdy mi nie odpuszczał i tylko dokładał kilogramów. Kiedy weszliśmy w kolejną fazę treningów, każdy kilogram na sztandze i każde kolejne powtórzenie dodawało powera i pozwalało zmierzyć się z własnymi słabościami. Każdy centymetr mniej był dodatkowym motywatorem, żeby starać się jeszcze bardziej i dawać z siebie na treningach nie 100% ale 150%. Na treningach krew, pot i łzy ale jak patrzę na to zdjęcie, to wiem, że było warto."



 

Metamorfoza Piotra!!

 Z Piotrkiem pracuje około dwa miesiące. Ze względu na jego doświadczenie z treningiem siłowym w przeszłości od razu przeszliśmy do konkretów.

Poniżej przedstawiam efekt redukcji, która polegała tylko na użyciu najcięższych ćwiczeń wielostawowych.

Wynikiem jest ubytek 16kg tkanki tłuszczowej. Wzrost tkanki mięśniowej o 4kg oraz redukcja wszystkich niechcianych obwodów - w PASIE minus 18cm !!

Obecne wyniki siłowe, które przełożyły się na wzrost masy mięśniowej oraz skuteczną redukcję:

Back Squat ATG 90kg x5
Deadlift 110kg x6
Military Press 45kg x8
Bench Press 75kg x 6

Warto dodać,że Piotr trenował tylko 2 razy w tygodniu system Full Body Workout.

Jak widać ciężka praca popłaca!














12 Tygodniowa metamorfoza Roberta.


Przedstawiam Wam dziś rezultat trzymiesięcznego treningu Full Body Workout w wykonaniu Roberta Magiery. Robert trenując jedynie 3 razy w tygodniu dokonał niesamowitej transformacji ciała, podczas której dodał na wadze 4kg masy mięśniowej i jednocześnie zredukował poziom tkanki tłuszczowej o około 4%!

Dodatkowo Robert wykonał olbrzymi postęp w wynikach siłowych! Przeskok z:

50 do 75kg w Bench Press,
60 do 95kg w Back Squat,
30 do 50kg w Military Press.
60 do 100kg w Dead Lift.




 


 Metamorfoza Marcina!
 

Tym razem, przedstawiam wyniki redukcji po bardzo nieudanym masowani. Tzw "masie ordynarnej" w moim słowniku.

Stan taki skutkuje rozregulowaniem hormonów ciała (zbyt wysoki poziom estrogenu i spadek testosteronu). Dodatkowo spada wrażliwość na insulinę i zaczynają pojawiać się liczne stany zapalne.

Moim zdaniem było przywrócenie równowagi hormonalnej i redukcja tkanki tłuszczowej, w celu osiągnięcia harmonijnej, zdrowej sylwetki.

Metamorfoza ta zajęła ponad półtorej roku. Tyle trwa naprawa metabolizmu ciała, ale jak widać było warto.

Waga na 1 zdjęciu około 103 kg, waga na 2 zdjęciu 97kg. W pasie ponad 20 cm mniej.
Jak widać można redukować bez olbrzymiej utraty wagi, mięśni i jednocześnie zyskiwać na sile!










 

Przemiana Bastiana vol. 1

 C  hciałbym podzielić się dziś z Wami wynikami metamorfozy mojego klienta "online" Bastiana Krugera.

Celem treningu była poprawa balansu strukturalnego ciała oraz korekcja wad postawy. Mimo innych priorytetów, na zdjęciu widoczna jest lekka redukcja tkanki tłuszczowej oraz poprawa jakości umięśnienia całego ciała.

Efekty, jak na tak niewielki okres, są moim zdaniem bardzo dobre i odzwierciedlają ciężką pracę, jaką Bastian wkłada w trening i poprawę swojej sylwetki.









Metamorfoza nr 1.

Dziś podzielę się z Wami metamorfozą jednego z moich pierwszych klientów. Zajęła ona ponad dwa lata. Co najważniejsze cel został osiągnięty w 100% zgodnie z planem.
Moim zadaniem było poprawić wygląd ramion, klatki piersiowej oraz zbudować solidne nogi, przy zachowaniu jak najlepszej definicji umięśnienia. W ciągu naszej współpracy dodaliśmy około 9 kg czystej masy mięśniowej.

Kluczem do sukcesu była SIŁA!!
Poprawa wyników w głównych bojach zadecydowała o tak znaczącej poprawie sylwetki.
Bench Press + 30kg
Squat + 50kg
Deadlift + 60kg

Jak widać, bycie cierpliwym popłaca.